قوم‌نگاری انتقادی الگوهای برتر تدریس معلمان ابتدایی

رسول ساعدی؛ مصطفی قادری

دوره 4، شماره 12 ، مهر 1402، ، صفحه 6-33

https://doi.org/10.22054/qric.2023.68367.348

چکیده
  هدف از این پژوهش بازنمایی قوم نگاری انتقادی الگوهای برتر تدریس معلمان ابتدایی شهر موچش هست. در این پژوهش از رویکرد کیفی، استراتژی قوم نگاری انتقادی استفاده شده است. مشارکت کنندگان شامل دو نفر معلم ابتدایی (زن و مرد) پایه سوم که به صورت هدفمند و بر اساس معیار (داشتن عملکرد و نتایج کاری درخشان در الگوهای برتر تدریس) انتخاب شدند. جهت شناسایی ...  بیشتر